reklama

Vyznanie Anjela

Vraj som anjel. Nie preto, že mám krídla. To kvôli tomu, že škrípem zubami. Vraj dokonalosť môžu mať iba bohovia. Boh je len jeden. Ako sa učíte to náboženstvo? Alebo si práve vtedy chýbal v škole? Alebo si bol v rozpakoch? Niečo v zmysle typu: Aký je rozdiel, medzi katolíckym a evanjelickým náboženstvom? Tak ja to nechám na tie rozpaky a vraciam sa k anjelom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)
Obrázok blogu

Som anjel? Anjeli predsa nemajú krídla. To kto si vymyslel?
Niekedy si ľudia nevedeli vysvetliť určité javy. Mysleli si, že Boh má pomocníkov, ktorí ochraňujú ľudí a nazvali ich anjelmi. Nevedeli však, ako sa pohybujú, a tak ich zobrazovali ako malé bytosti s krídlami. Vraj vedia lietať. Nevedia. Nemajú krídla. Ja možno nie som malá, možno ani neviem lietať, ale mám krídla.
Aj môj anjel má. Aby mohol občas odletieť a zreferovať mi všetko o tebe.
Ináč, vďaka, že si mi povedal kde sa toľko túla. Myslela som si, že keď už nie je pri mne, aspoň dáva na teba pozor. A ty by si tiež mohol trochu skrotiť toho tvojho čerta, ináč povedané padlého anjela. Nevedela som, že aj tieto tvory, o ktorých mnoho ľudí ani nevie, že existujú, chodia do krčiem. Ešte mu z tej nebeskej, alebo skôr pekelnej vodky, čo mu stále nalieva, odumrú všetky mozgové bunky. Potom mu preskočí a nebudem si s ním vedieť dať rady. Ten dnešný svet je už načisto postavený na hlavu.

Je to zvláštne, keď si niektorí ľudia myslia, že som anjel len kvôli tomu, že mám krídla. Si úplne iný ako ostatní. Nie krídla robia zo mňa anjela. To len moja nedokonalosť. Milujem ťa, lebo vidíš veci, ktoré iní nevidia. A hoci tie, ktoré ostatných fascinujú, možno trochu prehliadaš. Si proste iný. Nevšimol si si krídla, a aj napriek tomu veríš, že som anjel. Ako si môžeš byť taký istý? Odkiaľ to vlastne vieš? Ja len teraz ľutujem, že som na tých kurzoch nedávala pozor. Ale ako vraví 1 príslovie: Je zbytočné plakať nad rozliatym mliekom. No iné zase vraví: Nikdy nie je neskoro. Tak ja sa pokúsim urobiť si ten kurz čím skôr, aby som sa ti mohla kedykoľvek objaviť. Alebo jednoducho stráviť s tebou viac času. A keď si to tak vezmem, tie kurzy ani nie sú až také náročné. No to moje flákanie sa predsa muselo na niečom odraziť. (Ináč, ak niekto nie je v obraze, o akých kurzoch tu vravím, odporúčam Majkine články...).

Takže som anjel. Som zaľúbený anjel. A veľmi zvedavý. Neviem či je to normálne keď sa anjel zaľúbi. Dúfam že nadriadení to zoberú s nadhľadom. Možno ma vykopnú z anjelského spoločenstva, ale za to všetko mi to stojí. Aspoň dúfam. A možno si ma tam aj nechajú. Som zaľúbený anjel a viac to neriešim. A ... ďakujem že si....


Simona Kozáková

Simona Kozáková

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

občas strelená, ale väčinu času pokojná baba. milujem zvuk huslí, hru na klavíri a gitare spojenú so spevom :). okrem toho milujem hrozno, olivy a plesnivý syr (nie všetko dokopy). dúfam že o mesiac zmaturujem a skončím gympeľ a potom si budem užívať vysokoškolský life. Zoznam autorových rubrík:  Výnimočnosť výnimočnostiPoéziaÚplne normálny deň, keby...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu